Sivut

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Tumblr_l4qtfjmrtl1qazq41o1_400_large

Kävimme tänään pizza raxissa, äiti sanoi minulle että hotkin isoja annoksia ruokaa, silloin muutuin ihan varmana punaiseksi kun paloauto. Häpesin. Ja häpeän yhä. Hyi helvetti minua. Ihan oksettaa. Oksettaa niin paljon. Oksetan itseäni. Olen valumassa helvettiin. Haluan olla vapaa, vapaa kuin taivaan lintu. Vapaa kuin perhonen. Söin ainakin 2000kcal edestä tänään siel raxissa, jollen jopa enemmänkin. Voitte vain kuvitella oloani. Tuskainen ja huono. Todella huono. Haluan kadota, mennä sängyn alle piiloon ja leikkiä ettei muo edes ole. Itkettää. Itkettää niin paljon. Kyyneleet valuu. Miksi olenkaan näin heikko?

Nyt loppui turha uikuttaminen, ja nyt alkaa työ. Alan laihtumaan. Keinolla millä hyvänsä.

4 kommenttia:

  1. AGSIFGWIFGSJS. Miksi miksi MIKSI ihmisten pitää kommentoida toistensa syömisiä!! Pahinta on se, kun on ahmimisputki päällä ja käyt TAAS hakemassa ruokaa ja otat ison kipom jäätelöäkin ja porukka kattoo sua ja kysyy miten helvetissä jaksat syödä noin paljon, rauhotu!
    Tsemppiä! <3 Toivon todella että jollakin tavalla löydät jonkinlaisen kultaisen keskitien missä olet onnellinen. Oli se sitten normaalipainoisena tai alipainoisena tai minä tahansa!

    VastaaPoista
  2. Mä en kans yhtään tykkää, että mun ruokailuja kommentoidaan. Ihan kun en itse tietäisi, millon syön paljon ja millon liian vähän.. Jaksamisia!

    -Aksu-

    VastaaPoista
  3. Samaten täälläkin. Inhottaa suorastaan kun toiset huomauttaa vaikkakin sitten ystävällisesti tyyliin ''voisitko pienentää annoksia'' jne. Mulla aiheuttaa sen etten enää syökään vaan tekisi mieli oksentaa kaikki syömiset lautaselle mukamas näyttääkseen huomauttajille jtn.

    Mitä se muille kuuluu miten syön, itseni kanssahan minä elän. Ei kukaan muu elä tässä ruumiissa eikä tunne sen tarpeita!

    Jaksele, olet arvokas ihminen :)<3 !

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille ihan hirveästi ihanista kommenteistanne. Ne lämmittävät mieltäni todella todella paljon. Kaunis kiitos <3 :)

    VastaaPoista