Sivut

torstai 14. heinäkuuta 2011

Tiedoitus

Essi kiitos kommentistasi. Mutta en pysty vastaamaan sinun blogiisi mitään, sillä minulla lagittaa blogger niin paljon :/ Samoin usean teidän muunkin kohdalla sama ongelma, eli älkää ihmetelkö jos en koskaan vastaile takaisin. Alan vastailemaan omaan blogiini vastaukseni :-)

---

Aamu on lähtenyt käyntiin syöden kanapastaa. Ajatukseni on kiertynyt rullalle ne arvostelee minua heikoksi, surkeaksi ja luuseriksi, mutta sitähän minä olen. Haluan tuntea itseni arvokkaaksi ja tämä ei ole tie tuntea sitä. Minun on ajateltava mitä minä haluan, vaikka päätökseni satuttaisi muita en voi sille mitään, mutta sille voin että annanko kenenkään saada tietää siitä että mahdollisesti vähennän syömisiäni rajusti. Tämä on minun ainut toivo. Ainut toivo. Mutta toiset ajatukset huutaa ja kirkuu että en voi olla niin tyhmä ja lähteä taas vähentää syömisiäni. Enkö ole muka oppinut mitään edellisistä kerroista?

Miksi terapiakin on tauolla? Mä en kestä olla yksin. Mä olen niin yksin, yksin omassa kuplassani. Eikä mulla ole ketään sen kuplan sisällä, enkä saa sitä rikottuakaan. Se on niin vahva. Niin saatanan vahva.

Lost in an image, in a dream
But there's no one there to wake her up
And the world is spinning, and she keeps on winning
But tell me what happens when it stops?

Haluaisin viiltää. Viiltää oikein syvää. Satuttaa itseäni. 

5 kommenttia:

  1. ''Elämän on onnistumista, elämä on musiikkia ja kuvia, elämä on aurinkoa ukkosmyrskyssä, elämä on epäonnistumista ja vaikeuksista nousemista, elämä on laulua ja aamukahvia, elämä on saippuakuplia ja lasten hymyjä, elämä on vahva. Ja mikä parasta, meillä on oikeus siihen.''

    Eräs ystäväni sanoi minulle näin kun painin ylimääräisten ihrojen kanssa päivästä päivään.
    Opin elämään repsahduksien kanssa (ne ovat osa elämää vaikkakin ei mukavia). Opin että repsahdukset muuttuvat positiivisemmiksi kun liikun ja syön säännöllisesti.
    Toki aina ''masentaa'' kun kalorit menee vaikka 800kcal kun yritän pitää ne 600kcal.
    tekisi mieli korvata repsahdus seuraavana päivänä, mutta mitä se hyödyttäisi. Pilaisi koko haaveen ''hoikemmasta'' minästä..

    Jokainen uusi aamu on uusi mahdollisuus. Mahdollisuus yrittää.
    ''yrittänyttä ei lasketa'' -mummuni tapasi sanoa, mutta minusta se lasketaan. Ilman yritystä ei synny tuloksia.

    Itsellänikin on päiviä jolloin haluan leikata ylimääräiset ''paskat'' pois, mutta hyödyttääkö se minua oikeasti. Olenko positiivisella päällä kun mietin sellaisia -en.
    Joten vaikka en ''jumaloi'' ylimääräisiä kilojani, yritän nähdä jopa -0.2cm pudotuksen iloisena. niin kuin tänään, -3cm viikossa lähtenyt reidestä mittaa. Innosti treenaamaan lisää, vaikkakin olo olikin ettei jaksaisi kaiken tämän kuumuuden keskellä!

    Minua hyödyttää tänne blogiin kirjoittaa ruokapäiväkirja päivittäin, sekä liikkumiset. Tulosten näkeminen täällä julkisesti motivoi liikkumaan ja syömään paremmin.
    Onko sinulla tätä keinoa? Mitä jos kokeilisit? Uskoisin sen auttavan.

    Ethän satuta itseäsi :) Jaksele, tämä on vaikea ja kuoppainen prosessi mistä ei tunnu aina loppua tulevan, mutta kyllä se aika meillekin vielä koittaa, usko pois :)

    Ja et ole yksin, sinulla on mielestäni mahtava tukiverkosto täällä bloggerissakin! Ja täältä löytää varmasti tosi ystäviäkin kun antaa siihen mahdollisuuden. =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mira tekstistäsi. Kiitos siitä ihan suunnattoman paljon. Kiitos että jaksat kommentoida ja valaa uskoa. Kiitos ihan mielettömästi. =) Halauksia! <3

    VastaaPoista
  3. Tottakai jaksan! Sitä auttaa mielellään samojen asioiden kanssa painioita ja muitakin :)

    VastaaPoista
  4. Ite kävin terapaiassa viimeksi jouolukuun alussa, voin mainiosti. Mutta ärsyttää ku se hoitaja oli kiva..

    VastaaPoista
  5. Löysin just äsken blogisi ja mukava löytää täältä bloggerin maailmastakin joku joka oikeasti kamppailee ylipainoa vastaan. Suurin osa ovat niitä jo valmiiksi laihoha, jotka yrittävät laihduttaa sitä olematonta ''läskiä!'' Jään kyllä tsemppailemaan sinua tänne ja lukijaksi liityin. Tsemppiä tsemppiä!

    http://problematic-becauseofyou.blogspot.com/

    VastaaPoista