Sivut

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Tumblr_lnwj6z2cqq1qli947o1_500_large

Otin äsken facebookin kautta yhteyttä lapsuudenaikaiseen ystävääni. Minulla on ikävä häntä. Émme ole nähneet moneen vuoteen. Onkohan viime näkemisestäkin jo 5-6 vuotta? Varmaankin. Haluaisin nähdä häntä, ja kertoa miten kaipaan häntä. Hän oli minun parasystävä ala-asteella. Mutta kun hän muutti, jonkin aikaa me pidemme kirjeitse yhteyttä, mut sitten kaikki jäätyi. Ja sitä kadun vielä tänäkin päivänä. Minulla on niin ikävä häntä. Niin ikävä.


Huomenna kurvaa muuttoauto meidän talon pihaan. Huomenna minä pääsen viemään tavaroita pois täältä läpipaskasta paikasta. Pääsen aloittamaan elämäni aivan alusta. Uusine tottumuksineen. Pääsen näkemään L useammin. Pääsen näkemään E:tä pitkästä aikaa. Olen niin helpottunut. Pääsen pois täältä. pääsen pois entisestä. Pääsen aloittamaan ihan kaiken uudestaan, alusta. :-)

3 kommenttia:

  1. ''Hän oli minun parasystävä ala-asteella. Mutta kun hän muutti, jonkin aikaa me pidemme kirjeitse yhteyttä, mut sitten kaikki jäätyi. Ja sitä kadun vielä tänäkin päivänä. ''

    Samoten myös täällä. Asumme tällä hetkellä samalla paikkakunnalla mutta vieläkään emme ole saaneet aikaiseksi tavata.
    Lapsuuden ystävä oli minulle silloin tosi rakas ja kirjeitse pidimme yhteyttä kun muutin pois lahdesta. Sitten sekin lakkasi. Mutta kyllä mä vielä menen oven taakse ja tapaan hänet :D (joskus olen vain niin hemmetin aikaansaamaton)

    Mutta
    - Toivottavasti viihdyt täällä :) Ja toivottavasti uudet tuulet puhaltavat sinulle!

    VastaaPoista
  2. onnea muutosta ja tsemii laihdutukseen! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea muuttoon ja halauksia! <33

    VastaaPoista