Sivut

sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Tumblr_log04ne2al1qkrj08o1_500_large

Tähän päivään loppuu ahminen ja turhien ruokien syöminen. Nyt se loppuu. Sen on loputtava. Kertakaikkiaan loputtava. Mä aijon saada itsekurini takaisin. Mä aijon saada sen takaisin.
Mä aijon saada kroppani takasin, mä aijon saada elämäni takaisin. Vaati se sitten mitä tahansa, olen valmis tekemään sen.

Tumblr_loe4w85s7i1qkrj08o1_500_large

Kalori raja tulee olemaan 1000kcal. Ei yhtään enempää. Ei edes kaloriakaan enempää. Ja nyt mä aijon onnistua, mun on pakko onnistua, koska mä haluan sitä. Mä haluan olla laihempi helmikuun ulkomaan matkaa varten. Siihen mennessä aijon painaa max 80kg. Ja siinä  mä aijon onnistua. Aijon saavuttaa sen, vaati se sitten mitä tahansa. Minähän en enään ole luuseri.

Tumblr_lntq978qv91qb34xco1_500_large

Huomenna lähden shoppailee kaverin kanssa, ahdistaa jo valmiiks. Hän on kokoa 36-38.  Häpeän jos en saa mitään ostettua. Häpeän. Mutta vielä minä nousen täältä. Minä nousen ja näytän, itselleni ja koko maailmalle että mun ei tarvi olla ylipainoinen jollen sitä itse halua. Minä selviän tästä, jos sitä tarpeeksi haluan, ja haluanhan minä. Työtä tämä vaatii, uhrauksiakin mutta olen sinut sen kanssa ja valmis tekemään mitä tahansa että onnistun.

Tumblr_l2azfild5q1qbiwaeo1_500_large

2 kommenttia:

  1. Mites olis joku tietty ruokavalio? Mua ainakin motivoi eläinten oikeuksien ajatteleminen, luomu-tuotteet ja terveys ylipäätänsä. Olipa kyseessä sitten vhh, veganismi tai vaikkapa raakaravinto, niin sitoutuminen tiettyihin tuotteisiin yleensä auttaa pysymään kontrollissa.

    -Aksu-

    VastaaPoista
  2. Aina sun postauksia lukiessa tulee sellainen olo, että tekisi mieli halata sua oikein kovasti! Tsemppiä todella paljon.

    Voisiko se auttaa, ettet rajottaisi syömistäsi niin paljoa ja kieltäisi itseltäsi syömistä? Se voisi auttaa siinä, ettei repsahduksiakaan tulisi. Ja juurikin tuo sitoutuminen tiettyihin ruoka-aineisiin voisi jeesata.

    Kaikkea hyvää.<3

    VastaaPoista