Sivut

sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Fafa-rose_large

Äiti huuteli käytävältä et pitäisikö minun mennä lenkille? Tuli hirveän huono olo. Olenko minä oikeasti näin laiska et minun äitikin alkaa vihjailemaan siitä. On niin huono olla. Mä tiedän että äiti ei tarkoittanut tuota kommenttia loukkauksena, mutta minä otin sen loukkauksena. Ihan kun en itse jo tietäisi sitä tarpeeksi hyvin että minun olisi syytä lähteä lenkille. Mutta en saa aikaseks, en vaan kertakaikkiaan saa aikaseks. Ja sekös syökin minua. Olen laiska, tiedän sen kyllä itsekkin. Syön liikaa, tiedän sen itsekkin. Uskomatonta, todella uskomatonta. Inhoan tätä. Inhoan tätä enemmän kuin mitään muuta. Inhoan. Ääni päässäni on palannnut pienen pieneltä lomaltansa, hän houkuttelee minua takaisin luoksensa, hän sanoo että hän voisi auttaa minua laihtumaan. Pitäisikö minun tarttua hänen käteensä ja antaa hänen johdatella minut laihuuden luokse? Ei pidä.

Sophia2_large

Itkettää niin maanpirusti. Itkettää niin paljon että ei mitään rajaa. Mä haluan laihtua, mutta mitään en saa aikaseks. En yhtikäs mitään. Eilenkin meni pehmis ja iso jäätelöannos. Tekisi mieli hakata päätä seinään oikein huolella. Tekisi niin mieli lopettaa syöminen, tekisi niin mieli antaa periksi. Mä haluan luovuttaa, vai haluanko sit kumminkaan? Mä en tiedä. En todellakaan tiedä. Olen niin hukassa. Hukassa itseni kanssa. Tekisi mieli käydä kaupassa ostamassa alkoholia oikein huolella ja olla vapaa edes pienen hetken, mutta en minä jaksa. Ei minun maksa kestäisi sitä. Ehkä mä joskus voin olla laiha. Mä niin toivon, mä niin toivon että toi muutto tukis mun projektia.

B3-klein_large

Mun on pakko alkaa lenkkeilee, mun on pakko alkaa syömään vähemmän. Mun on pakko!
En aijo lähteä uuteen kouluun näin paisuneena,en aijo todellakaaan lähteä Thaimaaseen näin lihavana. En todellakaan!

Laihtumisen eteen on tehtävä töitä, se vaatii uhrauksia.
Ehkä minä voisin onnistua, sittenkin.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä oikein kovasti!
    Kyllä se laihdutus alkaa vielä sujumaan. Huonoja päiviä tulee, mutta myös varmasti niitä hyviäkin.
    Pärjäile! ♥

    VastaaPoista
  2. Voi toista ): Kuten olet jo mullekkin sanonut niin sanon sen nyt sullekkin, anna laihtumiselle mahdollisuus, niin kyllä sä laihdut. Pidät vaan vaikka viikon kurin, ettet syö jäätelöä tai muuta karkkia niin sitten lähtee se himokin niistä (:. Mä tiiän, että sä olet vahva ja, että sä pystyt laihtumaan ilman typeryyksiä. Mä uskon suhun, ja niin sun pitäisi itekin uskoa itseesi <3 Jaksele, olet ihana, muista se *hali*

    VastaaPoista
  3. Voi, tsemppiä sinulle! Onnistut varmasti laihduttamisessa ja sua tukee täällä niin moni :)
    Lampaan kanssa samaa mieltä, anna laihduttamiselle mahdollisuus. Tosiaan olet sen antanut ja enää puuttuu motivaatio, mutta löydät sen kyllä vaikka alku on hankalaa (lievästi sanottuna) ja se vaatii niin paljon päätä pysyä, mutta uskon että pystyt siihen ja toteutat haavesi hoikemmasta vartalosta :)

    Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä :) Onnea, mukana hengessä ollaan!

    VastaaPoista
  4. Kyllä se onnistuu, kun otat oikean asenteen,
    todellakin sanot paskat laiskuudellesi ja lähdet lenkille,
    syöt 4-5kertaa päivässä pieniä annoksia.

    VastaaPoista