Sivut

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Mulla on todella tukala olla, on kuuma ja hikoilen kun porsas. Miten inhottavaa.
Tänään mahaan uponnut pannarinpala, pala jäätelöä, kalakastiketta, makaronia ja 5kpl leipää, juustoa ja margariinia. Miten turhauttavaa.
Ei hyvä ollenkaan. Ihan kun olisin jo luovuttanut, ihan kuin olisin jo luovuttanut koko taiston, tai siltä minusta tuntuu. Olen alkanut turhautumaan itseeni entistä enemmän. Turhaudun nykyään jo siihen jos istun tietokoneella, turhaudun siihen jos makaan sohvalla. Hermot on todella kireällä, mutta yritän peittää sen yli aktiivisuuteen. Olen niin pettynyt, pettynyt itseeni. Mä haluan muuttua, mä ihan oikeasti haluan muuttua, mutta miksi se on niin hemmetin vaikeeta? Miksi en vaan voi onnistua?

2 kommenttia:

  1. Kärsitkö sä ahmimiskohtauksista vai syötkö muuten vaan päivän mittaan paljon? Jälkimmäisessä tapauksessa vois auttaa ruokien muuttaminen pikkuhiljaa terveellisempään suuntaan, ja miks ei ensimmäisessäkin. Ei kannata vaatia itseltää heti ihan liikaa, muuten sitä vaan masentuu entisestään ja syö lisää siihen pahaan oloon (ainakin mulla näin..). Jaksamisia!

    VastaaPoista
  2. http://patrikborg.blogspot.com/2011/07/kalorilaskenta.html

    kannattaa lukea, oli hyvä iltaluettava ainakin minulle.

    VastaaPoista